Αρχική
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΙΧΑΛΙΑΣ - ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
Γιορτή 25ης Μαρτίου
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τετάρτη, 30 Μάρτιος 2016 10:18

 

Με ιδιαίτερη  λαμπρότητα γιορτάστηκε η επέτειος της εθνικής και θρησκευτικής γιορτής της 25ης Μαρτίου 1821. Οι μαθητές του σχολείου με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κ. Χριστοδούλου Μαρίας και Δαμιανού Κων/νας, παρουσίασν με εικόνες, ποιήματα και ανάγνωση πεζών κειμένων, το ιστορικό της επανάστασης του 1821 από την άλωση της Κωνσταντινούπολης μέχρι τη σύσταση και τη δημιουργία του πρώτου Ελληνικού Κράτους. Η χορωδία του σχολείου με συνοδεία μουσικών οργάνων, έδωσε μια ιδιαίτερη νότα και νόημα στη γιορτή.

 

Ακολούθησε και το χορευτικό που χόρεψε παραδοσιακούς χορούς της πατρίδας μας, που τους διδάχτηκαν από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής του σχολείου κ. Νίκου Αποστόλη.

 

 

 

 
Το Γυμνάσιο Οιχαλίας κοντά στους πρόσφυγες
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Σάββατο, 26 Μάρτιος 2016 15:37

Οι μαθητές του Γυμνασίου Οιχαλίας ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα του Δ. Φαρκαδόνας και συγκέντρωσαν κούτες με τρόφιμα, ρούχα, παιχνίδια, φάρμακα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης. Όλα αυτά τα είδη συγκεντρώθηκαν με αγάπη για τη στήριξη των συνανθρώπων προσφύγων που ζουν τον τελευταίο καιρό το προσωπικό τους δράμα, και θα δοθούν στο κέντρο φιλοξενίας των Τρικάλων και Κουτσόχερου του ν. Λάρισας.  

 
Το πείραμα του Ερατοσθένη στο Γυμνάσιο Οιχαλίας
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τρίτη, 22 Μάρτιος 2016 22:46

Η Κυριακή 20 Μαρτίου αποτελεί την εαρινή ισημερία, δηλαδή την αρχή της άνοιξης. Την ημερομηνία αυτή ο Ήλιος βρίσκεται ακριβώς πάνω από τον ισημερινό της Γης, με αποτέλεσμα η νύχτα και η μέρα να έχουν ίση διάρκεια σε οποιοδήποτε σημείο της γήινης επιφάνειας. Η μέρα αυτή αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για να επαναληφθεί το πείραμα του Ερατοσθένη επειδή είναι γνωστός ο τόπος που ο Ήλιος ρίχνει τις ακτίνες του κατακόρυφα.

Λόγω της κυριακάτικης αργίας η εκτέλεση του πειράματος πραγματοποιήθηκε φέτος τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016.

Οι μαθητές του Γυμνασίου Οιχαλίας υπό την καθοδήγηση του καθηγητή τους Ιωάννη Βέργου, Φυσικού, επανέλαβαν το πείραμα του σπουδαίου αρχαίου Έλληνα μαθηματικού. Πιο συγκεκριμένα συμμετείχαν σε δύο διοργανώσεις:

Α) Στο Eratosthenes Experiment http://eratosthenes.ea.gr/ (συμμετέχουν 220 σχολεία από την Ευρώπη). Το Γυμνάσιο Οιχαλίας πραγματοποίησε μετρήσεις με τρεις ανεξάρτητους συνεργάτες:

  •  Frigyes Korányi Secondary School – Hungary, Ildikó Berki
  • Electrotechnical school “Nikola Tesla” – Serbia, Sonja Sumonja
  • Leveleki Gardonyi Geza Altalanos iskola – Hungary, Gergo Sipos

Β) Στη Διοργάνωση των ΕΚΦΕ Σερρών, Κατερίνης, Σπάρτης, Μυτιλήνης και 1ου Ηρακλείου, με την υποστήριξη της ΠΑΝΕΚΦΕ (συμμετέχουν 300 σχολεία από την Ελλάδα). http://ekfe.ser.sch.gr/site/index.php/139-astronomia-8. Οι μετρήσεις γίνονται αυτόνομα από κάθε σχολείο.

Λίγα λόγια για το Πείραμα του Ερατοσθένη:

Ο Ερατοσθένης πραγματοποίησε ένα από τα πιο σημαντικά πειράματα στην ιστορία της ανθρωπότητας: Μέτρησε τη περιφέρειας της Γης πριν από 2300 χρόνια με εξαιρετική ακρίβεια. Ο Ερατοσθένης πληροφορήθηκε ότι στη Συήνη (σημερινό Ασουάν) ο ήλιος κατά το μεσημέρι του θερινού ηλιοστασίου ρίχνει τις ακτίνες του κάθετα στον ορίζοντα και φωτίζει τον πυθμένα ενός πηγαδιού. Ο Έλληνας μαθηματικός μέτρησε στην Αλεξάνδρεια ότι οι ακτίνες του ηλίου σχηματίζουν μια γωνία 7,2ο με την κατακόρυφο του τόπου. Στη συνέχεια μέτρησε την απόσταση Αλεξάνδρειας - Συήνης και υπολόγισε με αξιοζήλευτη ακρίβεια την περιφέρεια της Γης.


 
Βιωματικό Σεμινάριο για την σχολική βία στο Γυμνάσιο Οιχαλίας
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τρίτη, 22 Μάρτιος 2016 13:47

Το Γυμνάσιο Οιχαλίας επισκέφτηκαν στις 7-3-16 από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκινητικής Υγείας (ΟΚΑΝΑ), η κ.Σουλιώτη Ρίτσα κοινωνική ανθρωπολόγος και η κ. Νταιλιάνη Κων/να κοινωνική λειτουργός. Στόχος τους ήταν να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές σε ένα βιωματικό δίωρο για το πιο σημαντικό ίσως πρόβλημα που πλήττει σε μεγάλο βαθμό πολλές κοινωνίες, την βία και ιδιαίτερα τη σχολική βία. Πιο συγκεκριμένα, η διευθύντρια του σχολείου αποφάσισε η ενημέρωση να γίνει σε κάθε τμήμα ξεχωριστά, ώστε όλοι οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν όσο καλύτερα γίνεται τη σοβαρότητα αυτού του φαινομένου.

Όταν ήρθε η ώρα της ενημέρωσης όλοι οι μαθητές μπήκαν στις τάξεις τους και αφού γνωρίστηκαν με τις κοινωνικές λειτουργούς, χωρίστηκαν σε τρείς ή τέσσερις ομάδες. Η κάθε ομάδα ήταν υπεύθυνη να καταγράψει διάφορα προβλήματα ή συμπεριφορές που τους προβληματίζουν στην καθημερινότητα τους. Μόλις τελείωσαν όλες οι ομάδες με την καταγραφή των προβλημάτων τους, συζητούσαν με τις άλλες ομάδες για να δουν ποια είναι τα κοινά τους προβλήματα και να αναρωτηθούν γιατί αυτά υπάρχουν. Κατόπιν, διαπίστωσαν ότι είχαν σχεδόν τους ίδιους προβληματισμούς. Η βία και ο ρατσισμός ως πρόβλημα τόσο έξω στην κοινωνία όσο και στο σχολικό περιβάλλον κυριαρχούσαν σε όλες τις ομάδες.

Τότε, η κοινωνική λειτουργός τους ενημέρωσε ότι η βία και ο ρατσισμός στην κοινωνία οφείλονται σε οικονομικούς κυρίως λόγους. Το χαμηλό βιοτικό επίπεδο, η φτώχεια, η έλλειψη πόρων, η ανεργία που μαστίζει τις περισσότερες από τις αναπτυγμένες χώρες αποτελούν βασικά αίτια της βίας και του ρατσισμού. Ωστόσο, τα φαινόμενα αυτά εντείνονται μέσα από τα κοινωνικά αίτια, την αδιαφορία για τους άλλους, την εκμετάλλευση, τις αδικίες και τις καταχρήσεις. Βέβαια, αυτό που τους τόνισαν είναι ότι η βία και ο ρατσισμός αναπτύσσονται κατά την παιδική ηλικία, στο σχολείο, εφόσον οι μαθητές μαλώνουν μεταξύ τους, κάνουν διακρίσεις μεταξύ των συμμαθητών τους, ιδιαίτερα αυτών που προέρχονται από κάποια άλλη χώρα, κρίνουν τους άλλους και εκμεταλλεύονται τους αδύναμους για να πετύχουν κάποιο δικό τους προσωπικό όφελος.

Μέσα από αυτή την ενημέρωση οι μαθητές κατάλαβαν και με τη βοήθεια των κοινωνικών λειτουργών πως απαραίτητη προϋπόθεση για να υλοποιηθούν όλα αυτά και να λυθούν τα προβλήματα-προβληματισμοί τους είναι να νοιάζονται και να συμπεριφέρονται ο ένας στον άλλον με τον τρόπο με τον οποίο θα ήθελαν να τους συμπεριφερθούν και να υπάρχει εμπιστοσύνη και ειλικρίνεια μεταξύ τους

Τέλος κατάλαβαν πως δεν πρέπει να κάνουν αδικίες ακόμη και τώρα που είναι σε αυτήν την ηλικία διότι «αν μάθεις από μικρός δύσκολα αλλάζεις στο μέλλον»

Για το Γυμνάσιο Οιχαλίας Φλούλη Δήμητρα,

μαθήτρια του Γ2

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 7 από 31

Ωράριο σχολείου

1η Ώρα:
8:00-8:45
2η Ώρα: 8:50-9:35
3η Ώρα: 9:45-10:30
Ώρα: 10:35-11:20
5η Ώρα: 11:30-12:10
6η Ώρα: 12:15-12:55
7η Ώρα: 13:00-13:35

 

Βρισκόμαστε εδώ

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

wmt Joomla Module



Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: free Joomla template  Valid XHTML and CSS.